Elektronické doručenie vyúčtovania a ostatných dokumentov mailom
Využite možnosť elektronického doručenia vyúčtovania nákladov a ostatných dokumentov do pohodlia domova a už nemusíte chodiť na poštu pre doporučenú zásielku. Navyše ušetríte na poplatku poštovného za doručenie vyúčtovania.
Mimoriadna situáciu vyvolaná pandémiou vírusu COVID-19 nás motivuje k využívaniu aj iných spôsobov doručovania dokumentov a preto by sme Vám radi zasielali e-mailom:
- vyúčtovanie nákladov
- vyúčtovanie fondu prevádzky, údržby a opráv
- vyúčtovanie rozúčtovateľa tepla (napr. Techem s.r.o.)
- správu o činnosti správcu
- plán opráv
- predpis úhrad
- hlasovacia listina pre elektronické hlasovanie (ďalej dokumenty)
K uvedenému zaslaniu mailom sa vyžaduje Váš súhlas s:
- Dohodou o elektronickom doručovaní dokumentov (ďalej dohoda)
V prípade, že súhlasíte so zaslaním vyúčtovania nákladov, vrátane ostatných dokumentov mailom, doručte jednu podpísanú dohodu s doplnenými kontaktnými údajmi na SBD Zvolen s uvedením e-mailovej adresy a telefónneho čísla:
- poštou, osobne alebo
- do poštovej schránky SBD Zvolen, ktorá je umiestnená na budove v sídle SBD Zvolen
a dokumenty Vám budú zasielané na e-mail uvedený v dohode, zaheslované a heslo Vám bude oznámené SMS správou.